Friday 8 July 2011

segmen 1 hari 1 blogger the faceblog

Ok lah, untuk meneruskan survival blog yang baru nak bertatih ni aku pun decided untuk join segmen ni. ikutlah sunnatullah, or putaran hidup, bila kita baru merangkak kenalah usaha untuk belajar jalan then berlari. ye dak?

generally, blog aku ni tiada apa yang extraordinary. frankly speaking :-)
straight to the point lah, bawah ni sedikit sebanyak tentang blogger yang bernama minamoshi, seperti yang diinterview oleh the faceblog.

1) nama anda @ nickname
Nama yang diguna untuk profile blog ni is minamoshi. for sure ni bukan nama sebenar, coz aku bangsa melayu sejati. ni just derivative daripada nama sebenar aku, tengah takde follower ni biarlah rahsia dulu. syabas kepada yang kenal empunya diri ni.

2) nama blog anda dan rahsia di sebalik nama tersebut
Nama blog ini pun minamoshi. haha menyampah tak? macam yang diberitahu kat point pertama tadi, minamoshi ni derivative yang terkandung nama aku.

3) ceritakan tentang blog anda
Blog ini secara ringkasnya aku nak tulis pasal isu-isu yang boleh menyentapkan perasaan pihak tertentu. hoh apa aku ngarut ni ntah. semua blog macam ni kan? sentiasa ada orang yang tak puas hati. persetankan semua tu! oyeah.

4) tujuan anda blogging
Semestinya sebagai tempat mengekspresikan pendapat aku.

5) harapan anda untuk blog anda
Harapan aku, blog ni mampu dibaca oleh semua orang tanpa ada kesan terhadap mental. kalau korang sakit, aku pun belum jadi doktor lagi.

6) sedikit nasihat @ pesanan untuk blogger lain
Berpeganglah dengan pendapat anda bila berblogging. selagi benda yang anda pegang tu tak langgar syariat dah la.

Banner segmen ni, join jom!


p/s : siapa agak-agak follower pertama blog ni?

No comments: