Friday 8 July 2011

cari geng

Taqwim perjalanan kuliah 1st year aku dah keluar. kursus aku tak guna sistem semester, tapi block. 

Alhamdulillah, cuti di antara setiap blok ade lah dalam lima hari. syukurlah, risau juga dengar desas-desus sape ntah dulu, cuti untuk kursus kami ni dua hari je. itu je yang memisahkan antara dua blok.

Ekceli aku pun tak tau macam mana lah start kuliah nanti. seriously aku rimas sebab bakal budak sekuliah dengan aku nanti semua ulat buku. harap-harap perasaan tension aku ni hanya bisikan syaitan semata-mata.

Tapi aku ada gak geng lama dari matrikulasi. dah memang tau diorang otak jenis relax, enjoy, tak boleh study straight 24 jam. sama macam aku.

Bukan la aku tak mau geng dengan budak-budak ulat buku tu. diorang ni penting gak untuk pinjam assignment. hahahaha. 

Grrr.. tak sabar lak nak start kuliah! 

No comments: